Late Lente

Elke dag een tekening, elke dag ALS

woensdag 1 mei

Een reactie plaatsen

marieke-van-der-velden-aquarel-13

Myra mailt de hele week al foto’s. Zo ben ik er toch een beetje bij.
6:40 PM – 1 May 13

Maar uiteindelijk heeft @alszorgnodigis al het werk gedaan. Ze doet het wel vaker namelijk. #superdame #UMC
6:32 PM – 1 May 13

Gescand en hoofdfixatie gemaakt in het UMC. Ze hadden 3 zusters klaar staan om mij van rolstoel naar scanner en vv te krijgen. #GoedGeregeld
6:25 PM – 1 May 13

Vergeten jullie mijn zorgdame niet te sponsoren? www.devierdaagsesponsorloop.nl/… Ze loopt de #4daagse voor @alsnederland. Echt tof!
1:04 PM – 1 May 13

#NerdNieuws Geschiedenisles: dit was de allereerste website ooit. info.cern.ch/hypertext/WWW/…
11:46 AM – 1 May 13

Ik heb vanmorgen meer koffie #geknoeid dan #doorgeslikt. Wat een drama! Mijn #koffiedrinkingdays zijn bijna voorbij 😦 #kannietmeerslikken
10:55 AM – 1 May 13

Geef een reactie

