Late Lente

Elke dag een tekening, elke dag ALS

zaterdag 4 mei

Een reactie plaatsen

marieke-van-der-velden-aquarel-16

Mijn spraakcomputer praat zo onduidelijk dat ik een zin erg vaak twee of drie keer moet laten horen. En de klemtonen gaan ook vaak fout.
7:33 PM – 4 May 13

Uitstekende service van #Tefa. Donderdag meldde ik een probleem met het snoer van sondevoedingspomp en vrijdag 9.00u had ik een nieuwe pomp.
6:06 PM – 4 May 13

George Orwell’s 1984 was kinderspel vergeleken met wat de overheid nu wil. www.privacybarometer.nl/maatregel/85/… De Transparante Burger, iedereen verdacht!
3:34 PM – 4 May 13

De bloembol op #LateLente begint nu echt op een plant te lijken. Sponsoren jullie ook? www.alsacties.nl/late-lente
3:00 PM – 4 May 13

Ik ‘eet’ bijna twee dozen sondevoeding per week. #Nutrison Saai hoor!
2:46 PM – 4 May 13

Nog drie volgers en ik heb er 300!
1:06 PM – 4 May 13

Mijn dagelijkse kopje #koffie -het enige dat nog niet via m’n PEG-sonde gaat- begint een gevecht te worden met mijn #onwillige lichaam. #ALS
1:04 PM – 4 May 13

Hoe k*t kan de oogbesturing werken? Ik kan niet eens op de accept button klikken na een ‘excellente’ calibratie. Hij mist hem compleet!
12:47 PM – 4 May 13

Geef een reactie

