Late Lente

Elke dag een tekening, elke dag ALS

woensdag 15 mei

Een reactie plaatsen

marieke-van-der-velden-aquarel-27

Ik weet dat ik megagehandicapt ben, maar als ik over mezelf denk, heb ik gewoon veel hulp nodig, en ben ik verder gewoon. #ALS
8:04 PM – 15 May 13

Ik heb hoofdpijn van de bestraling. Was de vorige keer ook. Het helpt al wel! Heb m’n middagdosis speekselremmers overgeslagen. #ALS
5:26 PM – 15 May 13

Heroes season 3 wordt steeds gekker.
3:51 PM – 15 May 13

Nu heb ik een moeie nek van het krom zitten in de taxi. Maar een filmpje kijken met m’n hoofd naar achter. #ALS #bestraling
1:54 PM – 15 May 13

De reis naar het UMC was #uneventfull. In no time geholpen. Alleen de taxi was te laag en de chauffeur dat ik ook gééstelijk gehandicapt was
1:46 PM – 15 May 13

Zo meteen naar het UMC voor de bestraling van m’n speekselklieren om ze uit te schakelen.
9:52 AM – 15 May 13

Geef een reactie

